Audi A3 1.4, 2009 – Hrup ob hladnem zagonu motorja
Opis težave
Stranka poroča o hrupu iz sprednjega dela vozila, ki se pojavi ob hladnem zagonu vozila Audi A3, 1.4, letnik 2009. Hrup je slišen le nekaj sekund po zagonu motorja. Kod napak ni.
Stranka poroča o hrupu iz sprednjega dela vozila, ki se pojavi ob hladnem zagonu vozila Audi A3, 1.4, letnik 2009. Hrup je slišen le nekaj sekund po zagonu motorja. Kod napak ni.
Rešitev
Gre za znano napako pri motorjih 1.4 TFSI, ki so bili do leta 2010 vgrajeni v modele A3. Hrup nastane kot posledica napake v izvedbi aktuatorja pozicije odmične gredi (CMP), ki omogoča odtekanje olja pri daljšem mirovanju vozila. Pri hladnem zagonu, ko je tlak olja nižji, gred ropota dokler tlak olja ne zraste.
Gre za znano napako pri motorjih 1.4 TFSI, ki so bili do leta 2010 vgrajeni v modele A3. Hrup nastane kot posledica napake v izvedbi aktuatorja pozicije odmične gredi (CMP), ki omogoča odtekanje olja pri daljšem mirovanju vozila. Pri hladnem zagonu, ko je tlak olja nižji, gred ropota dokler tlak olja ne zraste.
Odstranite pokrov pokrov in preverite številko CMP aktuatorja odmične gredi (Slika 1). Če številka dela nima oznake 03C 109 088 E, ga je potrebno zamenjati s spremenjeno različico, ki to oznako ima. Za potrditev odprave napake zaženite motor, ko je hladen.
SVETKOM IN AUTODATA
Svetkom je pooblaščeni distributer Autodate že od leta 2012 za področje Slovenije, z letom 2018 pa tudi za regijo Adria.
Autodata je spletna platforma, ki ponuja tehnične podatke za popravilo za več kot 34.000 modelov vozil 142-ih proizvajalcev. Na voljo je več kot 92.000 diagramov in ilustracij ter več kot 600.000 postopkov za popravilo. Ker gre za internetno platformo, se posodobitve opravljajo redno, kar omogoča stalni dostop do najnovejših tehničnih podatkov vozil. |