O DELAVNICI
Ta enodnevna delavnica bo servisnim svetovalcem predstavila pomembnost komunikacije, razumevanja govorice telesa in pomena vzdrževanja vozil.
Servisni svetovalci bodo pridobili veščine, ki so nujno potrebne za povečanje števila servisnih obiskov in za doseganje visoke stopnje zadovoljstva strank.
Delavnica se osredotoča tako na administrativne naloge, na primer izpolnjevanje delovnih nalogov, kot tudi na zadovoljstvo strank in razumevanje postopka popravila vozil in rezervnih delov. Gre za kombinacijo teorije in praktičnih vaj.
Servisni svetovalci bodo pridobili veščine, ki so nujno potrebne za povečanje števila servisnih obiskov in za doseganje visoke stopnje zadovoljstva strank.
Delavnica se osredotoča tako na administrativne naloge, na primer izpolnjevanje delovnih nalogov, kot tudi na zadovoljstvo strank in razumevanje postopka popravila vozil in rezervnih delov. Gre za kombinacijo teorije in praktičnih vaj.
Learning never exhausts the mind.
– Leonardo da Vinci
PROGRAM
Modul 1: Pregled delavnice
Modul 2: Nekaj osnov
Modul 3: Tehnični Vidik
Modul 4: Reševanje Reklamacij
Modul 5: DMS in upravljanje z Rezervnimi deli
Osebni Akcijski Načrt
Povzetek
- Učni cilji
- Naloga pred pričetkom delavnice
- Ocena delavnice pred izvedbo
Modul 2: Nekaj osnov
- Redne operacije koncesij
- Servisno svetovanje
- Izpolnjevanje delovnega naloga
- Odprema naročila
- Odnos s stranko
Modul 3: Tehnični Vidik
- Vzdrževanje vs. popravilo
- Dokumentacija tehnične službe
- Akcije vpoklica
- Posebne nevarnosti delovnega mesta
- Zakonodaja
- Svet garancij
Modul 4: Reševanje Reklamacij
- Upravljanje reklamacij
- Telefonske spretnosti
- Razumevanje govorice telesa
Modul 5: DMS in upravljanje z Rezervnimi deli
- Sistemi za upravljanje v avtomobilizmu (DMS)
- Upravljanje z rezervnimi Deli
- Svet skladišč
Osebni Akcijski Načrt
- Izhodišče
- Cilj (Kam hočem?)
- Pot (Kako bom prišel tja?)
Povzetek
- Priporočen seznam branja
- Ocena delavnice in izvedbe
- Zaključek delavnice