O delavnici
V tej enodnevni delavnici bomo odkrili, kako je ukvarjanje z napornimi ljudmi nekaj, kar bo večina nas doživela tako ali drugače. Lahko naletimo na ljudi, ki so trmasti, nepremišljeni, nespodobni, nesrečni, jezni ali pasivno-agresivni. Taka srečanja se lahko zgodijo samo enkrat ali pa predstavljajo stalnico v vsakodnevnem življenju. Kako naj ravnamo, ko se to zgodi? In kaj naj storimo, ko so ti ljudje naši zaposleni?
Kadar v težavnih situacijah pristopimo k pogovorom premišljeno in z načrtom, tovrstne pogovore lažje obvladujemo in to nas pripelje do bolj pozitivnih rezultatov. Na tej delavnici se boste naučili, kako težke situacije spremeniti v priložnosti za rast.
Teme, ki jih obravnava ta enodnevna delavnica, vključujejo: razumevanje, kako lastna stališča in dejanja vplivajo na druge, učinkovite tehnike ravnanja z napornimi ljudmi, strategije za soočanje z jezo in načini, kako se spoprijeti s težavnimi ljudmi in situacijami.
Kadar v težavnih situacijah pristopimo k pogovorom premišljeno in z načrtom, tovrstne pogovore lažje obvladujemo in to nas pripelje do bolj pozitivnih rezultatov. Na tej delavnici se boste naučili, kako težke situacije spremeniti v priložnosti za rast.
Teme, ki jih obravnava ta enodnevna delavnica, vključujejo: razumevanje, kako lastna stališča in dejanja vplivajo na druge, učinkovite tehnike ravnanja z napornimi ljudmi, strategije za soočanje z jezo in načini, kako se spoprijeti s težavnimi ljudmi in situacijami.
"Leadership and learning are indispensable to each other."
– John F. Kennedy
PROGRAM
Modul 1: Pregled delavnice
Modul 2: Konflikt kot komunikacija
Modul 3: Prednosti soočenja
Modul 4: Preprečevanje težav
Modul 5: Fokus
Modul 6: Obvladovanje jeze
Modul 7: Soočanje s težavami
Modul 8: Tristopenjski model reševanja konfliktov
Modul 9: Vaja, vaja, vaja
Modul 10: Spreminjanje sebe
Modul 11: Zakaj ljudje ne naredijo tistega, kar bi si želeli?
Modul 12: Tehnike obvladovanja in zmanjševanja stresa
Povzetek
Modul 2: Konflikt kot komunikacija
- Definicija konflikta
- Samoocena
Modul 3: Prednosti soočenja
Modul 4: Preprečevanje težav
Modul 5: Fokus
- Kako priti do bistva zadeve?
- Trije F
Modul 6: Obvladovanje jeze
- Strategije soočanja
- Smernice za samozavest
Modul 7: Soočanje s težavami
- Soočanje s težavami
- Vzroki težavnih vedenj
Modul 8: Tristopenjski model reševanja konfliktov
Modul 9: Vaja, vaja, vaja
Modul 10: Spreminjanje sebe
- Negativne vs. pozitivne interakcije
- Soočanje z negativnimi občutki
Modul 11: Zakaj ljudje ne naredijo tistega, kar bi si želeli?
Modul 12: Tehnike obvladovanja in zmanjševanja stresa
Povzetek
- Priporočen seznam branja
- Ocena delavnice in izvedbe
- Zaključek delavnice