O DELAVNICI
Ta dvodnevna delavnica se bo osredotočila na uporabo orodij in tehnik za podporo in upravljanje načrtovanja, izvajanja in izboljšanja operativnih postopkov v organizaciji.
Upravljanje poslovnih procesov pomaga organizacijam pri uspešnejšem doseganju ciljev. Kadar se procesi izvajajo, jih je treba nenehno spremljati, ocenjevati in optimizirati, saj se le tako lahko prepričamo, da procesi še vedno izpolnjujejo cilje, ki so bili postavljeni. Podjetja, ki uspešno upravljajo svoje procese, ohranjajo konkurenčno prednost, hkrati pa povečujejo produktivnost in učinkovitost ter zmanjšujejo stroške.
Ta delavnica vas bo seznanila z učinkovitim upravljanjem poslovnih procesov. Spoznali boste, kako vam lahko poslovni procesi pomagajo pri izboljšavi osnovne ocene vašega podjetja z zagotavljanjem višje kakovosti in doslednosti za vaše stranke.
Upravljanje poslovnih procesov pomaga organizacijam pri uspešnejšem doseganju ciljev. Kadar se procesi izvajajo, jih je treba nenehno spremljati, ocenjevati in optimizirati, saj se le tako lahko prepričamo, da procesi še vedno izpolnjujejo cilje, ki so bili postavljeni. Podjetja, ki uspešno upravljajo svoje procese, ohranjajo konkurenčno prednost, hkrati pa povečujejo produktivnost in učinkovitost ter zmanjšujejo stroške.
Ta delavnica vas bo seznanila z učinkovitim upravljanjem poslovnih procesov. Spoznali boste, kako vam lahko poslovni procesi pomagajo pri izboljšavi osnovne ocene vašega podjetja z zagotavljanjem višje kakovosti in doslednosti za vaše stranke.
He who learns but does not think, is lost! He who thinks but does not learn is in great danger.
– Confucius
PROGRAM
-
DAN 1
-
DAN 2
<
>
Modul 1: Pregled delavnice
Modul 2: Osnove upravljanja poslovnih procesov
Modul 3: Opredelitev upravljanja poslovnih procesov
Modul 4: Razmislek o procesih
Modul 5: Življenski cikel poslovnega procesa
Modul 6: Vizija
Modul 7: Oblikovanje
- Učni cilji
- Naloga pred pričetkom delavnice
- Ocena delavnice pred izvedbo
Modul 2: Osnove upravljanja poslovnih procesov
- Kaj je poslovna analiza in kako jo izvedem?
- Kaj je Enterprise Content Management?
- Kaj je prenova poslovnih procesov?
- Študija primera
Modul 3: Opredelitev upravljanja poslovnih procesov
- Kaj je upravljanje poslovnih procesov?
- Kaj so procesi?
- Sloji upravljanja poslovnih procesov (upravljanje, proces, izvajanje)
- Kratka zgodovina upravljanja poslovnih procesov
- Prednosti in povzetek
Modul 4: Razmislek o procesih
- Študija primera in naloga
Modul 5: Življenski cikel poslovnega procesa
- Nekaj teorije o življenskem ciklu poslovnega procesa
- Razčlenitev modela
Modul 6: Vizija
- Ustvarjanje vizije
- Osredotočenost na prihodnost
- Priprave na spremembe
Modul 7: Oblikovanje
- Zbiranje informacij
- Stopnja avtomatizacije
- Študija primera
- Obseg dela in kompleksnost postopka
- Opredelitev problema
- Vadba različnih perspektiv
- Koraki za premostitev težav
- Process Mapping
- Swimlane Process (Proces/Postopek Swimlane)
- Opredelitev izboljšav
Modul 8: Faza modeliranja
Modul 9: Izvedbena faza
Modul 10: Faza spremljanja
Modul 11: Faza optimizacije
Osebni Akcijski Načrt
Povzetek
- Izvedba analize What-if
- Študija primera
- Testna vožnja
- Prednosti postopnega oblikovanja
Modul 9: Izvedbena faza
- Izvajanje procesov
- Raziskovanje avtomatizacije
- Prednosti in možne pasti avtomatizacije
- Razumevanje poslovnih pravil
- Prednosti poslovnih pravil
- Izbira programske opreme
- Vloga delovnega toka
- Študija primera
Modul 10: Faza spremljanja
- Izvedbeni ukrepi
- Oblikovanje lastnega pristopa
- Povratne informacije zaposlenih
- BAM - spremjanje poslovne aktivnosti
- KPI in Scorecard
- Študija primera
Modul 11: Faza optimizacije
- Za kaj gre?
- Študija primera
- Izboljšave poslovnega procesa
- Uvod v Lean metodologijo
- Nauki o Toyoti
- Stebri Optimizacije - streha, ogrodje, jedro, temelj
- Uvod v metodologijo Six Sigma
- Model DMAIC
- Povežimo vse skupaj
Osebni Akcijski Načrt
- Izhodišče
- Cilj (Kam hočem?)
- Pot (Kako bom prišel tja?)
Povzetek
- Priporočen seznam branja
- Ocena delavnice in izvedbe
- Zaključek delavnice