BMW Z4, 2011 – Puščanje motornega olja
Opis težave
V delavnico je bil pripeljan BMW Z4 2,0 bencin, letnik 2011. Na sprednjem delu pokrova (glave cilindra) pušča motorno olje. Tesnilo pokrova glave motorja je bilo zamenjano na zadnjem servisu, toda madež se še vedno pojavlja na enakem mestu.
Kaj bi torej lahko povzročilo puščanje olja?
V delavnico je bil pripeljan BMW Z4 2,0 bencin, letnik 2011. Na sprednjem delu pokrova (glave cilindra) pušča motorno olje. Tesnilo pokrova glave motorja je bilo zamenjano na zadnjem servisu, toda madež se še vedno pojavlja na enakem mestu.
Kaj bi torej lahko povzročilo puščanje olja?
Rešitev
Enaka težava se je pojavila tudi pri drugih modelih znamke BMW s kodo motorja N20, ki so bili izdelani v obdobju: 01/03/11-01/10/11. Puščanje olja je posledica nezadovoljive zasnove napenjalca tesnilne podložke v sklopu krmilne verige. Hrup slednje je mogoče zaznati.
Preverite in po potrebi prilagodite krmiljenje ventila. Nato odstranite napenjalec in preglejte tesnilno podložko (slika spodaj).
Ponovno namestite prilagojen napenjalec in ga zategnite do pravilne nastavitve navora. Za tem temeljito očistite celotno območje in opravite preizkus na cesti, da se prepričate o odpravi napake.
SVETKOM IN AUTODATA
Svetkom je pooblaščeni distributer Autodate že od leta 2012 za področje Slovenije, z letom 2018 pa tudi za regijo Adria.
Autodata je spletna platforma, ki ponuja tehnične podatke za popravilo za več kot 34.000 modelov vozil 142-ih proizvajalcev. Na voljo je več kot 92.000 diagramov in ilustracij ter več kot 600.000 postopkov za popravilo. Ker gre za internetno platformo, se posodobitve opravljajo redno, kar omogoča stalni dostop do najnovejših tehničnih podatkov vozil. |